dimecres, 23 de gener del 2013

Cuinòmana: Cóc de xocolata amb nocturnitat

M'agrada cuinar. Només a la nit ho puc fer amb tranquilitat i normalment estic massa cansada... Però tinc al menut amb febre i tampoc tinc son, així que he fet un cóc de xocolata senzillet per demà posar-li un somriure als llavis quan es desperti.

No us vaig a avorrir amb fotos del pas a pas, que de blocs de cuina n'hi ha molts i millors que el què jo us pugui dir, però us deixo una foto de família:


Si, està desenfocada. És que era tard. Tampoc sóc fotògrafa, ho confesso...

Tenim tres tassetes de farina, una de sucre, mitja d'oli d'oliva de la terra, 4 ous, 1 iogurt, pell de llimona ratllada, xocolata fondant a trossos (al gust) i un sobre de llevat.
Si ho barrejes tot ha de quedar més o menys una cosa així (depèn de les manetes de cadascú):


En aquest punt m'he adonat de dues coses: una, que no havia encés el forn. Dues, que no tenia paper d'enfornar. Per sort, he pogut rescatar el del pa que havia fet ahir...
I no res, al motlle i al forn una mitja horeta, encara que això va com va i a mi per poc se'm crema escoltant Pepet i Marieta. Aquest és el resultat:


Me'n vaig a fer-li petonets al meu fill i a no dormir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada